Friday 6 July 2012

kisah seram di sekolah

السلام عليكم
 selamat sejahtera sume.... 
rini nk cter seram sket la..heheh pasal pagi tadi kt sekolah aku nih..haaaa ayookkk tak tayookkk!!!
nk di pendekkan cter....sekolah aku rini di ganggu oleh makhluk allah....huhuhu spesis ape pon aku x pasti pasal x nmpak sgt.... yang nmpak anak murid aku la kn~
mmg da adat bdk kecik ni esek-esek (upppsss pinjam ayat (^_^)..) nk g jamban jer....
haaa kan da kene ganggu ngan makhluk allah nih~ nasib baik la aku bru je balik medang @ sapan...
tau2 jer da kecoh da dek tangisan anak murid aku yang da lemah semangat tuu....kuusss... semangat,, naseb baik la aku x pengsan skali...hak3
bile GB aku ngan ustazah2 yg lain jerit name aku mntak tolong tengokkan bdk2nye..aku pon tengok..hahaha yela die soh tengok kn~ngeeee aku panggil la budak yg ternmpak kelibat makhluk ni td, aku asingkn ngan budak len..yela takot ngecas la plak kan...tangisan dan raungan menyelubungi skola aku tadi...hadoiii naseb bek la ade klas yg tengah balaja ngaji, aku soh budak ngaji kuat2 siap ade yg azan tu..gud3~
haaa aku bwk budak yg tengah kerasukan tu kt pejabat...mule2 3 orang je yang kene... pastu makin ramai lak yg menangis meraung2 ade la dalam 15 org...hadoiiii nasib badan la sowg je guru laki kt skolah...
aku pon bace la ape yg patot, dan wat ape yg patot....alhamdulillah nasib baik ok anak2 murid aku yg ne rasuk ni td....oleh kerana ramai sgt yg kene aku mntak tepon brother aku soh dtg skola...hahaha ade gak membe nk tolon...alhamdulillah keadaan terkawal....
bile sume da ok, aku tanya la ape yg dowg nmpk...huuhhu dengo mmg menyeramkan, tapi dowg cme nmpk lembaga hitam je berlegar dalam kelas ngan tandas....siap leh bisik2 kt tinge (bisik mmg kt tinge la) hahah "jgnnn kuaa tandas...." fuhhh meremang beb bulu tiak...
aku pelik gak..pasal makhluk2 ni aktif pada waktu malam...ni kok siang2 hari plak...hari jumaat lak tu...
jadi pesanan aku kt warga sekolah tu...mulut jgn cabul....dlm dunia ni bkn manusia je yg duduk tapi ade lagi makhluk allah yg lain duduk yang nmpak atau pon x nmpak...haaa ni mulut celupar sgt...kan makhluk tu bagi tunjuk rupa die...kn rupa jin dan iblis tu sgt dahsyat~ allahuakhbar
tapi pape pon sume da selesai...ape yg terjadi ade hikmah sebagai peringatan pada kite...
aku rase ckup kot cter ni..pasal da penat taip la~huhuu okeh sume papai... 

1 comments:

RiFhaNi said...

ish3 dasat...tuhla ne byk bezikir...bukn asik ngate hal owg len....muhasabah diri...huuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...