Friday 6 January 2012

hari yg mem"bz"kan~

السلام عليكم

ngeeee~ lame beno tak tengok2 blog nih....dah bersawang mawang kot...ahahhaha beno nak citer nih jer....sejak dua menjak nih aku bz bebeno...maklumla minggu nih kan skola baru je bukak...nak melayan karenah dak2 lg...dak2 dajah 1 yg meroyan...ahahahhaa

pastu nak dijadikan citer malam nih aku ne wat esemen ngn geng2 aku....so wat julung kalinyer tak dapat la aku nak gi men badminton lg....ahahhahaha dalam ati kecewe nih...ngeh3~


hummm~ rase takde cte dah kot...ok la nk undur diri dlu....(sopannyer....hahaha) ok sblm aku nak gi nih aku nk gtau la kan...beno nyer yg tulis utk entry nih bukan la pemilik sebeno blog nih...ade owg ceroboh masok nih...ahahhaha hrp2 kpd pemilik blog nih jgn la mara penceroboh nih yer...(smbil wat muke tomei3~) papai~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...